Luomuliitto mukana Farmarissa 30.6.–2.7.2022 teemalla OMAVARAINEN LUOMU!

Mietityttääkö ravinnekierto, lannoitus, uusi luomuasetus, olisiko kumppanuusmaatalous osaratkaisu omalle tilalle, miltä tulevat tukiehdot näyttävät ja mikä ihmeen häkäpönttöauto? Näihin ja moneen muuhunkin kysymykseen saat vastauksen Luomuliiton osastolta. Luomuliiton osasto löytyy kotieläin- ja teknologia -alueelta, osasto numero E409.

Luomuliitto järjestää Farmarin yhteydessä jäsenillan 30.6. Ohjelmassa saunomista ja iltapalaa nuotion äärellä. TERVETULOA MUKAAN! Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan!

Luomuliiton osastolla tapahtuu:

• Jukka Kivelä kertoo lannoituksesta kierrätysravinteilla sekä liha-luujauhopohjaisten lannoitteiden viljelykokeiden tuloksista.
  • Uusi luomuasetus astui voimaan vuoden alusta. Onko tuotantosi uuden asetuksen mukaista? Osastolla Luomuliiton asiantuntijat Jaana Elo, Brita Suokas ja Katarina Rehnström vastaavat mieltäsi askarruttaviin kysymyksiin.
    Voit esittää kysymyksiä tulevista tukiehdoista ja edunvalvonnasta
  • Luomuliiton toiminnanjohtaja Susann Rännärille. Osastolla voit myös tavata Luomuliiton hallituksen jäseniä ja hallituksen puheenjohtajaa Janne Rauhansuuta.
  • Näytteillä on myös häkäpönttöauto ja Suomen Ekoautoilijat ry:n asiantuntijoita vastaamassa kysymyksiin liittyen puukaasuautotekniikkaan ja ekologisesti kestävään autoiluun.

Tarkempi aikataulu:

• 30.6.1.7. Asiantuntijat tavattavissa: Jaana Elo ja Katarina Rehnström
  • 1.7. iltapäivällä Luomuliiton hallituksen jäseniä ja puheenjohtaja Janne Rauhansuu osastolla
  • 1.7.2.7. Asiantuntija Brita Suokas ja toiminnanjohtaja Susann Rännäri tavattavissa