taimia kasvaa mullassa

LUOMUVILJAN MARKKINAT -MINISEMINAARI JA LUOMULIITON KEVÄTKOKOUS

Tervetuloa Luomuliiton kevätkokoukseen, Pirkanmaan luomuyhdistyksen vuosikokoukseen ja luomuviljamarkkinoita käsittelevään miniseminaariin Tampereelle 12.04.2023 klo 09-15.  Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat sekä sääntömuutos. Tilaisuuteen voi osallistua myös etänä. TERVETULOA!

Luomuviljaseminaarissa esittää Pro Luomu teettämänsä luomuelintarvikkeiden vientiselvityksen ja Taneli Rytsä, Northstarsin Itämeren alueen edustaja kertoo kansainvälisestä luomuviljan, öljykasvien ja rehuraaka-aineiden kaupasta etenkin Euroopassa.

Klo 09.00 Kahvi
Klo 09.20 Tilaisuuden avaus Janne Rauhansuu, puheenjohtaja Luomuliitto
Klo 09.30 Miltä näyttää suomalainen luomuvienti – tuoreita tuloksia luomuvientiselvityksestä, Aura Lamminparras, toiminnanjohtaja Pro Luomu
Klo 09.50 Kansainvälisen luomumarkkinan katsaus, Taneli Rytsä, Commodity broker Northstar
Klo 10.35 Mylly- ja panosteollisuuden puheenvuorokierros
Klo 11.15 Pirkanmaan maatalouden edistämissäätiön luomusektorille myöntämän stipendin jako
Klo 11.30 LOUNAS
Klo 12.30 Luomuliiton kevätkokous
Klo 13.45 Pirkanmaan luomuyhdistyksen vuosikokous

ILMOITTAUTUMINEN JA SAAPUMINEN

Ilmoittautumisia pyydetään järjestelyiden vuoksi viimeistään 05.04. tällä lomakkeella.

Tilaisuus on Luomuliiton ja Pirkanmaan luomuyhdistyksen jäsenille, mikäli haluat liittyä jäseneksi voit sen kätevästi tehdä täyttämällä tämän liittymislomakkeen.

Tilaisuus järjestetään Tampereella, G Livelabn tiloissa, Puutarhakatu 1.

TERVETULOA MUKAAN!

Tapahtumaa tukemassa