Ryhmämentoroinnin tapaamisia

IMG_0564Mentoroinnin ryhmiä perustetaan nyt eripuolille Suomea. Ehdota aihetta ja aluetta uudelle porukalle!

Mentorointi
 perustuu tiedonvälitykseen viljelijöiltä viljelijöille. Usein tiloilla on samantyyppisiä ongelmia, joita voidaan ratkoa hyvin eri tavoin. Kun kokemuksia vaihdetaan, löytyy uusia näkökulmia oman tilan kehittämiseen.

Ryhmämentoroinnin tarkoituksena on tehostaa tiedonsiirtoa ja soveltamista pienryhmän avulla. Ryhmä tapaa toistuvasti vuoden aikana ja perehtyy tiettyyn ajankohtaiseen aihepiiriin eri näkökulmista. Tapaamiset järjestetään jonkun alueen mentorin tilalla tai esimerkiksi pellonpiennarpäivänä. Luomuliiton asiantuntijat ovat käytettävissä tapaamisten keskustelun herättäjinä.

Ideoita ja suunnitelmia:

Kiinnostaako nämä ryhmät? Ota yhteyttä! Jos haluat, että Luomuliitto järjestää ryhmämentorointia jostain muusta aiheesta tai jollain muulla alueella, vinkkaa mentorille, asiantuntijalle tai koordinaattorille:

mentorkuvitus