Pohjois-Pohjanmaan luomuyhdistys

PP Luomulla on nyt uudet Facebook-sivut! Nämä vanhat jäävät olemaan vähäksi aikaa.

Sydämellisesti tervetuloa tykkäämään uudesta PP Luomu -sivusta. Ja tervetuloa mukaan yhdistykseen jäseneksi tai muuten tukemaan ja seuraamaan toimintaa.

Päästä luomuluontosi irti!

Pohjois-Pohjanmaan Luomuyhdistyksen eli PP Luomun tavoitteena on uudistua ja tarjota jäsenilleen tulevaisuudessa enemmän yhteistä toimintaa. Oletko esimerkiksi innokas kertoja/kirjoittaja, esittelijä, somettaja, organisoija, tapahtumatuottaja ja/tai muulla tavalla innokas olemaan mukana? Toteuta luomuluontoasi ja ilmoittaudu Rauno Haapalalle: s-posti: rauno.haapala(at)kotinet.com, puh: 050 536 5827

Jäsenkysely

Luomuyhdistyksemme toiminnan kehittämiseksi olemme kartoittaneet jäsentemme näkemyksiä ja kokemuksia yhdistyksen jäsenyydestä Webropolin kautta tehdyllä kyselyllä. Kysely on päättynyt. Myös tutkimukseen liittynyt ryhmäkeskustelu on käyty ja analysoitu. Kiitämme suuresti kaikkia kyselyyn osallistuneita. Jäsenkysely oli osa Yhdistyksenä yhteisellä asialla –opinnäytetyötä, jonka tilaajana toimi Luomuliitto. Opinnäytetyön loppuraportti löytyy Theseus.fi –tietokannasta.

Luomulehdessä alueen yrittäjistä ja tapahtumista

5/2020 Jäsenkyselystä uusi ideoita

2/2020 Pohjoisen Luomupäivät kokosivat Kalajoelle yli sata alan toimijaa.

2/2017 Nyt yli 10 mentoria Pohjois-Pohjanmaalla

2/2017 Pohjoisen Luomupäivät herättelivät kunnianhimoa viljelyyn

3/2016 Luomuyhdistyksissä keskustellaan viljelystä, edunvalvonnasta ja jäsenten tavoittamisesta

Pohjoisen Luomupäivät 2017

Katso esitykset ja videoita.