Pirkanmaan luomuyhdistys

Pirkanmaan luomuyhdistys ry on Luomuliiton jäsenyhdistys.

Pirkanmaan luomuyhdistyksen vuosikokous pidetään torstaina 6.6.2019 Kolmenkulmassa ABC:llä osoite: Rounionkatu 140, 37150 Nokia.

Kokous alkaa kello 12:00 Luomuyhdistyksen tarjoamalla lounaalla.

Lounaan jälkeen pidämme vuosikokouksen ja Luomuliiton toiminnanjohtaja Susann Rännäri alustaa ajankohtaisista asioista.

Noin kello 14 siirrymme Lantmännen Agro Tampereen uusiin toimitiloihin naapuritontille tutustumaan tarjontaan luomutiloille. Lisäksi paikalle tulee Satu Lehmus Ecolanilta kertomaan Luomuun soveltuvista lannoitteista. Tämän jälkeen on vielä mahdollisuus tehdaskierrokseen Ecolanilla. Matkaa tehtaalle tulee noin 10 kilometriä.

Kokouksessa käsitellään yhdistysjärjestyksen 9§ määräämät asiat

ENNAKKOILMOITTAUTUMINEN 03.06.2019 mennessä sähköpostilla yhdistyksen sihteeri Kari Kuljulle sähköpostiosoite .

Mainitse ilmoittautuessasi henkilömäärä, mahdollinen erityisruokavalio ja lisäksi osallistutko tehdaskierrokselle Ecolanilla.

Tilaisuus on avoin kaikille Luomuviljelijöille ja Luomusta kiinnostuneille, joten ota kaveri mukaan!

Luomulehdessä

4/2017 Luonnon päivä: mukana Kurjen tila Vesilahdelta