Luomumarjalaatikoiden tilaus

ltk koottunaLuomumarjantuottaja, tilaa nyt laatikoita 4.4. mennessä!

Täällä tilauslomake.

Laatikon hinta on 0,46 €/ kpl (+alv 24 %). Minimitilausmäärä on 1 lava eli 1000 kpl + rahti 46 e (+alv 24 %). Kaksi lavaa voi tilata rahtivapaasti. Jos tilaatte vain yhden lavan, voidaan yrittää sopia yhteiskuljetus lähellä olevien tilojen kesken.

Laatikot painetaan toukokuussa ja toimitetaan sekä laskutetaan sen jälkeen.

Jos ette ole aiemmin tilannut laatikoita Luomuliiton kautta, hintaan lisätään painolaatan kustannus, mikä on 100 e/tilaaja. Painolaattakustannusta ei siis tarvitse maksaa uudestaan, jos tilaa laatikoita toisen kerran.

EU:n luomumerkki ja FI-EKO-tunnus painetaan viljelijätietokohtaan. Lisäksi painetaan maksutta viljelijän yhteystiedot – tähän tarkemmat ohjeet tilauslomakkeella. Laatikoita tilaavilta tiloilta voidaan varmuuden vuoksi kysyä luomuvalvontatodistusta, jotta laatikoita eivät varmasti päädy ei-luomutilojen käyttöön.

Laatikko on DS Smithin käsinkoottava laatikko, kokoa 5 kg. Sisämitat ovat 480 x 290 x 110 mm.

Laatikot ovat kotimaisia: Ne valmistetaan ja painetaan Tampereella. Kaikki laatikkoon käytettävät raaka-aineet tulevat Suomesta.

Tilaaminen edellyttää Luomuliiton jäsenyyttä – voit liittyä nyt!

Lisätietoja: , puh. 0400 534003

ltkn. pääty