Luomuliitto OKRA-messuilla 3.-6.7.2019

Luomuliiton löytää osastonr D145 OKRASSA!

Kiinnostaako kunnonkohotuskerho? Miten sinun kastematosi voivat?*

Luomuliiton teltassa on luomu esillä pellosta pöytään. Tule ja keskustele maankasvukunnon parantamisesta, hiilen sidonnasta, luomutuotannosta, sen onnistumisista ja haasteista. Luomuliiton teltassa myös LUOMUKAUPPA. Paikan päällä Luomuliiton asiantuntijoita, edunvalvontajohtaja ja hallituksen jäseniä.

TERVETULOA MUKAAN!

Teltassa paikalla:

• Ke 3.7 Luomuliiton hallituksen jäseniä
  • Ke-to 3.-4.7. Asiantuntija Jaana Elo: Mahdollisuuksia puutarhatuotannossa, luomukeruussa ja jalostuksessa
  • Pe-la 5.–6.7. Asiantuntija Katariina Rehnström: Siirtyisinkö luomukotieläintuotantoon?
  • 3.-5.7 Edunvalvontajohtaja Susann Rännäri: Pohdituttaako seuraava CAP-kausi ja hallitusohjelma?

3.7 JÄSENILTA – Yhdessäoloa ja illanviettoa!

Keskiviikkona 3.7. vietetään yhteistä iltaa Valasrannan saunalla. Messupölyt voi mukavasti saunoa ensiksi pois ja järvessä SUP-lautailla, jonka jälkeen syödään yhdessä illallista (hinta tarkentuu myöhemmin mutta on max 40,-/henk). Ohjelma tarkentuu myöhemmin.

Paikka: Valasrannantie 363, 21900 Yläne

Ilmoittaudu ilta-ohjelmaan mukaan viimeistään 20.6. Mikäli kaipaat majoitusta kannattaa olla yhteydessä mahdollisimman nopeasti!

Majoitus mahdollisuudet ovat rajalliset: Valasrannassa on yksi vuokramökki ja campingalue, jonne voi majoittua omalla teltalla tai asuntoautolla. Luomuliitolla on pari mökkiä alustavasti varattuna, yksityisiä huoneita ei ole.

* Hiiliviljelyverkostohanketta rahoittaa: