Luomuliiton syyskokous

Luomuliiton syyskokous 2020 järjestetään 10.11.2020 verkossa.

Aika: 10.11.2020 klo 11:00
Paikka: Verkossa. (Virallinen kokouspaikka: Majvikintie 66, Sipoo.)

Suosittelemme kaikkia osallistujia osallistumaan kokoukseen verkon kautta.

Syyskokoukseen osallistuminen vaatii tunnistautumista ilmoittautumisen yhteydessä, koska kokous järjestetään verkon kautta. Ilmoittaudu täyttämällä tämä sähköinen lomake. Lomake vastaa allekirjoitusta osallistujalistaan. Kokousmateriaali ja linkki verkkokokoukseen lähetetään osallistujille sähköpostilla.

Syyskokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat sekä valitaan yhdistykselle uusi puheenjohtaja sekä kaksi uutta hallituksen jäsentä.

Puheenjohtaja Pauli Talvitien 3-vuotiskausi päättyy ja uusi puheenjohtaja valitaan. Erovuorossa hallituksesta ovat Airi Timonen (Savo-Karjalan luomuyhdistys ry) ja Matti Kumpulainen (Pohjois-Pohjanmaan Luomuyhdistys ry) ja heidän henkilökohtaiset varajäsenet. Erovuorossa olevat ovat ilmoittaneet, että eivät ole käytettävissä uudelleen valittavaksi.

Ennakkoon voi asettua sekä ehdottaa ehdokkaita uudeksi puheenjohtajaksi, hallituksen jäseneksi tai varajäseneksi. Ennakkoon asetetut ehdokkaat esitetään ennakkoon kokoukseen ilmoittautuneille. Ehdokkaita voi esittää s-postilla: susann.rannari@luomuliitto.fi viim. 31.10. Kokouksessa voi myös esittää uusia ehdokkaita.

Lisätietoja:

Pj. pauli.talvitie@luomuliitto.fi, puh. 0445501850