Luomulehti

Luomulehti-1-2013Tilaa Luomulehti

PDF-lehti 1/2013

Juttuihin liittyviä lisätietoja:

• Maan kasvukuntoa parantamalla mukaan ilmastotalkoisiin -artikkelin lähteet:
    IPCC, 2007. Summary for Policymakers. In: Parry, M.L., Canziani, O.F., Palutikof, J.P., Van der Linden, P.J., Hanson, C.E. (Eds.), Climate Change 2007: Impacts, Adaptation and Vulnerability. Contribution of Working Group II to the Fourth Assessment Report of the Intergovernmental Panel on Climate Change, Cambridge University Press, Cambridge.
    Niggli, U., Schmid, H., Fliessbach, A. 2007. Organic farming and climate change. International Trade Centre UNCTAD/WTO. FiBL. Geneve. 27 s.
    Regina, K. 2012. Kasvihuonekaasupäästöjen hillintä käytännössä. Luento Ilmastonmuutos ja maaseutu (ILMASE)-hankkeen työpajassa Juvalla 23.4.2012.
    Smith, P., Martino, D., Cai, Z., Gwary, D., Janzen, H., Kumar, P., McCarl, B., Ogle, S., O’Mara, F., Rice, C., Scholes, B., Sirotenko, O., Howden, M., McAllister, T., Pan, G., Romanenkov, V., Schneider, U., Towprayoon, S., Wattenbach, M., Smith, J., 2008. Greenhouse gas mitigation in agriculture. Philos. T. R. Soc. B. 363, 789–813.
  • Rehu joka lähtöön perustuu mukaillen julkaisuun: Rinne, M., Dragomir, C., Kuoppala, K., Marley, C., Smith., J. & Yáñez -Ruiz, D. 2012. Novel and underutilized feed resources – potential for use in organic and low input dairy production.  The 2nd IFOAM Animal Husbandry Conference, September 12-14, 2012, Hamburg, Germany. vTi Agriculture and Forestry Research, Special issue 362. p. 417-420.
  • Luomu ja Maailman nälkä -seminaarin luentoäänitykset eivät valitettavasti ole enää saatavilla tukinetissä.