Kuvakampanja meillä

Tapahtumasi tai yrityksesi voi hyötyä Luomu ♥ kuvakampanjasta!

Lähiruoka & luomu -messuilla 11.-13.4. Helsingissä maskottikin halusi mukaan kuvakampanjaan.

Lähiruoka & luomu -messuilla 11.-13.4. Helsingissä maskottikin halusi kuvaan. Muistattehan ottaa myös tapahtumienne esiintyjistä kuvat!  Julkkikset antavat hauskaa kiinnostavuutta kampanjalle ja tapahtumallenne. Keitä pyydätte mukaan?

Tapahtumassa

1. Luomuun liittyvää tapahtumaa voi tuoda esille lähettämällä kampanjasivulle kuvan Tapahtuman nimi ♥ Luomu. Kirjoita kuvatekstiin (sähköpostin otsikkoon) tapahtuman päivämäärä, paikka ja järjestäjä/nettisivu.
  2. Saatte helposti kivaa tekemistä tapahtumaan, kun otatte siellä kuvia kampanjaan. Tapahtumahenkilökunta voi ottaa kuvia, voitte pyytää kuvaajaa Luomuliitosta tai pyytää ihmisiä itse ottamaan kuvia. Katso alla, mitä tarvitsette.
  3. Voitte koota kuvista valokuvanäyttelyn tapahtumaan, jos pyydätte kuvattavilta luvan ja otatte/kokoatte itse kuvat. Kuvia voi tulostaa seinälle tai näyttää dataprojektorilla tietokoneelta. Kuvia voi tuoda esille myös tapahtumasivuillanne ja somessa (#luomukuva).

Puodissa/ravintolassa

Nyt voit helposti

1. Tuoda yritystäsi esille luomun fanittajille
-> Lähetä ohjeiden mukaisesti tervehdys Yrityksesi ♥ Luomu
-> Yrityksessäsi voidaan ottaa ohjeiden mukaisesti myös asiakkaista kuvia kampanjaan ja kuvateksteissä voidaan mainita yrityksen nimi.

2. Saada hauskaa ja asiakaskuntaasi kiinnostavaa kuvamateriaalia
-> Voit kysyä asiakkailtasi luvan hyödyntää kuvia myös yrityksesi viestinnässä. Jos kuvia otetaan Teidän kamerallanne, ne jäävät kätevästi suoraan myös omaan käyttöönne. Yrityksen tulee merkitä kampanjasivuston osoite tiedoksi siihen yhteyteen, missä käyttää kuvia ja lähettää kuvat myös kampanjasivustolle.
-> Kuvia voi hyödyntää vaikkapa valokuvanäyttelyssä esim. Luomuviikolla.
-> Kuvia voi ottaa arkena tai vaikkapa valokuvaillassa.
-> Kuvattavia voi kannustaa esim. arvontapalkinnoilla.

Mitä tarvitsette

1. A4 valkoisia papereita (vesivärilehtiö toimii hyvin = paksumpi paperi)
  2. Tussi (paksu)
  3. Kamera (Kännykkäkin käy, jos ette varmasti tarvitse painokelpoisia kuvia.)
  4. Lupalappu (Jos haluatte käyttää kuvia myös itse.)

Seinälle / sermiin esille

1. Luomu ♥ kuvakampanja (kirjoita tussilla tai tulosta)
2. Ohjepiirros
2. Oma kuvagallerianne (tulosta Teillä jo otettuja kuvia)
3. Kiinnita sinitarralla valmiiksi A4-papereita kirjoitettuna:
Luomu ♥ tulevaisuus, Luomu ♥ allergiset, Luomu ♥ vesistöt, jne. (Osallistujia voi ohjeistaa hyödyntämään halutessaan näitä valmiita papereita.)

Ohjeistuksen voi koostaa tähän tapaan.