Farmari-messut 3.-6.7.

Luomuliitto Farmari-messuilla yhteistyössä Etelä-Pohjanmaan luomuyhdistys Ekoviljelijöiden kanssa Ruokaprovinssikadulla.

Ke klo 16 pienyritysverkoston ja markkinointi- ja viestintävalmennuksen esittely.

To klo 18 alkaen iltaohjelmaa (ks. alla)

Joka päivä tavattavissa:

Klo 11 Mentor

Klo 12-14 Asiantuntijat Luomuliiton puhelin- ja sähköpostineuvonnasta

• ke Paula Liukko, eläintuotanto
  • to Reijo Käki, kasvintuotanto
  • pe Jaana Elo, elintarvikejalostus
  • la Mikko Rahtola, puutarhatuotanto

Tule kyselemään ja keskustelemaan!

Iltaohjelma 4.7.

Tervetuloa kaikki luomusta kiinnostuneet syömään ja saunomaan kanssa Simpsiön mökkikylään klo 18 alkaen!
Mökki Pihlaja, Lehtipuuntie 9, Lapua.
Ilmoittautumiset 1.7. mennessä: , puh. 050 5207 195

Ekoviljelijät Farmarissa

Eteläpohjalaisten luomuviljelijöiden yhdistys Ekoviljelijät ry mannekeeraa heinäkuun Farmari-messuilla kahdella osastolla, kotieläinosastolla ja Ruokaprovinssikadulla. Eläinosastolla vetonauloina ovat luomukotieläimet. Ainakin lampaita on luvassa sekä laiduntavia luomunautoja. Toisella osastolla tuoksuu grilli, jossa on tarjolla luomuhampurilaisia nälkäisille messuvieraille. Myytävänä on myös muita luomuelintarvikkeita. Myös maistiaisia luvassa.

Ekoviljelijät edustaa Farmarissa yhteistyössä Pro Agria Etelä-Pohjanmaan toteuttaman Lisää luomua -koulutushankkeen kanssa. Hampurilaisten syönnin ja eläinten rapsutuksen lisäksi luomuväki tarjoaa luomutietoutta ja antautuu keskusteluihin kotimaisesta luomusta.

www.ekoviljelijat.fi