Luomuliitto hakee edunvalvontajohtajaa

Haemme toistaiseksi voimassa olevaan, kokoaikaiseen työsuhteeseen edunvalvontajohtajaa 1.2.2018 alkaen.

Edunvalvontajohtaja toimii suoraan Luomuliiton puheenjohtajan alaisuudessa ja tiiviissä yhteistyössä Luomuliiton hallituksen sekä sen asiantuntijoiden kanssa.

Edunvalvontajohtaja vastaa Luomuliiton edunvalvonnasta sekä tähän liittyvästä sisäisestä ja ulkoisesta viestinnästä, hän tekee yhteistyötä Luomuliiton jäsenyhdistysten ja jäsenistön sekä sidosryhmien kanssa ja osallistuu Luomulehden tuottamiseen. Lisäksi edunvalvontajohtajalle kuuluvat hallituksen hänelle määräämät muut tehtävät. Tehtävässä on 4 kuukauden koeaika.

Tehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää luomulainsäädännön sekä luomutuotantotavan tuntemista, hyviä yhteistyö-, vuorovaikutus- ja viestintätaitoja sekä hyvää kirjallista ja suullista esiintymiskykyä. Kokemus edunvalvonta- sekä kansainvälisistä tehtävistä katsotaan eduksi.

Lisäksi edunvalvontajohtajan odotetaan toimivan sijaisena osassa Luomuliiton toiminnanjohtajan tehtäviä vanhempainvapaan ajan 24.4.2018-24.4.2019.

Lisätietoja antavat Pauli Talvitie, puh. +358 44 550 1850 tai , Luomuliiton pj. 1.1.2018 alkaen ja Pirjo Siiskonen, puh. +358 440 752 755 , Luomuliiton pj. 31.12. 2017 asti.

Luomuliiton hallitukselle osoitetut hakemukset, joissa mukana CV, palkkatoivomus ja tieto suosittelijoista, pyydetään lähettämään 31.12.2017 mennessä osoitteella:
Pauli Talvitie, Luomuliiton hallituksen puheenjohtaja
Hynniläntie 1079, 63230 LENTILÄ tai sähköisesti